Otprema i dostava proizvoda

Proizvodi koji su plaćeni bit će isporučeni Kupcu u okvirnom roku od tri do pet radnih dana, i to unutar radnog vremena Prodavatelja tj. između 9 i 17 sati, odnosno unutar radnog vremena kurirske službe putem koje se vrši dostava. Rok počinje teći od trenutka kada Prodavatelj zaprimi uplatu na svojem žiro-računu ili od trenutka kada bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.


Dostavu naručenih proizvoda Prodavatelj naplaćuje prema kategoriji proizvoda za Hrvatsku. Iznos će se obračunati i prikazati na stranici za odabir načina dostave.

Dostavu vrši Prodavatelj (putem svojih djelatnika) ili angažiranjem uvažene dostavne (kurirske) službe (Hrvatska pošta, Integralog, GLS i slično).

Proizvodi će biti složeni i zapakirani na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Prilikom preuzimanja dostavljenih proizvoda Kupcu je preporučljivo obaviti pregled pošiljke na sljedeći način:

  • provjeriti postoje li eventualno vidljiva jača vanjska oštećenja na pakiranju. Kupac u ovom slučaju može odbiti preuzimanje pošiljke, ili preuzeti pošiljku ukoliko je u mogućnosti odmah nakon primitka paketa pregledati sadržaj pakiranja.
  • Nakon preuzimanja pošiljke preporučljivo je odmah otvoriti pošiljku, usporediti dostavljene proizvode  s računom, a ukoliko nešto nedostaje ili je uočena bilo kakva nepravilnosti, potrebno ih je reklamirati Prodavatelju. 

Pri preuzimanju dostavljenih proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu. Potpisom potvrde o primitku pošiljke Kupac je suglasan da nema prigovora na vanjski izgled pakiranja isporučenih proizvoda. Ako je Kupac prilikom pregleda netom dostavljenih proizvoda na gore opisan način našao razlog za reklamaciju, robu treba odmah reklamirati Prodavatelju jer se naknadne reklamacije neće uvažiti.

Prilikom dostave, uz dostavljene proizvode, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (jamstveni list, obavijest o proizvodu, upute za korištenje proizvoda, tehnička uputa, izjava o sukladnosti i drugo), račun te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati, ukoliko ne postoji razlog za reklamaciju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je Kupac pregledom pošiljke uočio da su preuzeti proizvodi bez vanjskih oštećenja. Pregledom unutrašnjosti paketa netom nakon preuzimanja pošiljke, Kupac provjerava ispravnost sadržaja nakon preuzimanja paketa. Ukoliko kupac ne prijavi uočene nedostatke odmah prilikom pregleda robe, ispravnost unutrašnjosti paketa smatrat će se zadovoljavajućim.

U slučaju kada Kupac naručene i plaćene proizvode odbije preuzeti bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca naknadu troškova manipulacije i transporta.
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje Kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu. Dostava se vrši samo na području Republike Hrvatske.